Przy suitcase.repair dokładamy wszelkich starań, aby naprawa Państwa walizki była szybka i wygodna oraz zapewniamy idealnie dopasowane części do Państwa walizki.

Podczas gdy wiele rodzajów uszkodzeń można naprawić samodzielnie za pomocą śrubokręta, inne wymagają profesjonalnej pomocy lub w ogóle nie można ich naprawić.

Poniżej dowiedzą się Państwo, jakie rodzaje uszkodzeń walizek można naprawić i na co należy zwrócić uwagę.

Naprawa walizek Kółka

Jak walizka Kółka są jednymi z najczęściej uszkadzanych elementów, wiele marek bagażowych oferuje ich wymianę Kółka do zakupu.

W przypadku większości marek cały Kółko w tym Kółko to jedna część zamienna, która zawiera zarówno Kółko jak i Kółko obudowę.

Dla walizki Kółka mocowanych do obudowy za pomocą śrub (najczęstszy przypadek) naprawę można wykonać samodzielnie w zaledwie kilka minut. Proszę kliknąć na poniższy przycisk, aby sprawdzić jaki model Państwo posiadają i wyszukać pasujące części zamienne.

Dowiedz się, jak sprawdzić, jaką walizkę posiadasz!

Często zadawane pytania dotyczące Kółko Naprawy

Chociaż rzadziej, niektóre marki walizek decydują się na mocowanie Kółka do powłoki za pomocą śrub. W takich przypadkach należy najpierw sprawdzić, czy Kółko sam (przymocowany do Kółko obudowy) jest również przymocowany za pomocą nitów lub śrub.

W przypadku producentów, w których Kółko jest przykręcony do Kółko będą Państwo w stanie wykonać naprawę samodzielnie.

W przypadkach, w których Kółko i Kółko obudowa są przymocowane za pomocą nitów, nie jest możliwe wykonanie naprawy bez specjalistycznego sprzętu. Mogą Państwo jednak zakupić wymagane części zamienne na suitcase.repair ale nie uzyskają Państwo pomocy specjalisty przy ich montażu. Nasz zespół pomocy technicznej może pomóc Państwu w znalezieniu warsztatu naprawczego, który może pomóc w zamocowaniu Kółka w takich przypadkach.

W przypadku większości marek Kółko i Kółko są jednym komponentem, a nie oddzielnymi elementami. W związku z tym nie są one dostępne do zakupu osobno i musieliby Państwo wymienić całą obudowę. Kółko.

W przypadkach, gdy Kółko jest dostępny bez Kółko obudowy, zostanie to opisane na stronie produktu dla danej części zamiennej.

W zależności od marki jesteśmy w stanie zaoferować Państwu pojedyncze Kółka lub tylko kompletne Kółko zestawy.

W zależności od tego, który z Kółka jest uszkodzony Kółko będzie miał inną orientację. Aby uniknąć dostarczenia Państwu niewłaściwej orientacji Kółko wiele marek decyduje się sprzedawać tylko Kółko zestawy składające się z 2 lub 4 Kółka.

Nawet jeśli niektóre marki oferują oddzielne Kółka dla większości części zamiennych, możliwe jest, że specjalistyczne części zamienne są dostępne tylko w zestawach. Przy suitcase.repair nie jesteśmy w stanie zaoferować oddzielnych Kółka chyba że jest ona wymieniona na stronie produktu razem z zestawem.

Ważne: Aby zapewnić, że Państwa walizka będzie toczyć się równomiernie i aby uniknąć przyspieszonego zużycia pozostałych Kółka zalecamy wymianę wszystkich Kółka w tym samym czasie.

Chociaż staramy się oferować dopasowanie Kółka dla wszystkich marek, możliwe jest, że nie mamy jeszcze zapasowych Kółka dla Państwa marki.

Jeśli części zamienne Państwa marki są dostępne na suitcase.repair ważne jest, aby szukali Państwo właściwego numeru modelu. Proszę spojrzeć na naszą stronę przewodnik aby dowiedzieć się, jaki numer modelu należy wyszukać.

Ważne: Zdecydowanie odradzamy wybieranie części zamiennych według projektu, ponieważ Kółko obudowa lub otwory na śruby mogą nie pasować do Państwa walizki. Tylko poprzez wyszukanie numeru modelu możemy zagwarantować, że część zamienna będzie pasować do Państwa przedmiotu.

W przypadku starszych produktów części zamienne mogą nie być już dostępne. W takich przypadkach nie są one już dostępne u producenta. W takim przypadku nasz zespół wsparcia również nie będzie w stanie ich Państwu dostarczyć.

W przypadku walizek z pojedynczym Kółka nierzadko zdarza się, że Kółka topi się. W większości przypadków jest to spowodowane przez coś, co utknęło między Kółko i Kółko obudowa (np. mały kamień) uniemożliwiająca Kółko z obracania się i powodując, że jest on płaski z jednej strony lub nawet topi się.

Problem ten jest szczególnie powszechny w przypadku 4 Kółko walizek tylko na dwóch z czterech Kółka ponieważ nie są one zaprojektowane do przenoszenia ładunku walizki przez dłuższy czas.

Jedynym rozwiązaniem w tym przypadku jest wymiana wszystkich uszkodzonych walizek. Kółka. Ponieważ problem ten często występuje, gdy Kółka są już lekko zużyte, mogą Państwo rozważyć wymianę wszystkich Kółka w tym samym czasie.

W przypadku większości uszkodzeń, np. zużycia Kółkagdy jakaś część Kółko została utracona lub jeśli Kółko jest płaski z jednej strony, jedyną opcją jest wymiana całego Kółko.

W przypadkach, w których Kółko nie działa już płynnie, ale poza tym jest nienaruszony, zalecamy sprawdzenie Kółka pod kątem zanieczyszczeń, włosów lub innych przedmiotów, które utknęły w urządzeniu Kółko. Po wyczyszczeniu Kółko mogą Państwo spróbować nasmarować Kółko silikonem w sprayu lub podobnym środkiem smarnym, aby przywrócić płynność ruchu.

Ostrzeżenie: Proszę upewnić się, że smar nie dostanie się na walizkę lub do jej wnętrza, ponieważ może pozostawić plamy na odzieży.

Naprawa zamków walizek

Jeśli zapomnieli Państwo kombinacji zamka walizki, jeśli zamek został wyłamany lub jeśli po prostu się nie zamyka, mogą Państwo po prostu wymienić zamek szyfrowy walizki.

Proszę kliknąć na poniższy przycisk, aby sprawdzić jaki model walizki Państwo posiadają i wyszukać pasujące części zamienne.

Proszę znaleźć numer modelu

Często zadawane pytania dotyczące naprawy zamków

Ponieważ zawsze istnieje ryzyko zgubienia lub złamania kluczy, większość marek bagażowych przeszła na stosowanie zamków szyfrowych TSA zamiast zamków z kluczami.

Niestety, w przypadku większości marek bagażu klucze zamienne lub zamki zamienne do przedmiotów z kluczami nie są już dostępne. Aby sprawdzić, jakie części zamienne są dostępne dla danego modelu, prosimy postępować zgodnie z naszą stroną przewodnik aby wyszukać części zamienne pasujące do Państwa modelu.

W przypadku przedmiotów z wieloma zamkami większość marek oferuje je indywidualnie. Po wyszukaniu numeru modelu zobaczą Państwo dostępne zamki zamienne do Państwa walizki.

Ważne: W zależności od modelu możliwe jest, że różne zamki nie są identyczne. W takich przypadkach proszę uważnie zapoznać się z informacjami na stronie produktu, aby określić, który zamek należy wymienić (np. zamek środkowy, zamek boczny, zamek lewy/prawy).

W zależności od marki i modelu Państwa walizki mogą być dostępne różne opcje rozbudowy. Proszę spojrzeć na nasze dedykowaną stronę na której znajdą Państwo opis, w jaki sposób można sprawdzić opcje rozbudowy.

Jeśli zapomnieli Państwo swojej kombinacji, ważne jest, aby najpierw sprawdzić, czy zapisali Państwo gdzieś kombinację i wypróbować ważne daty, np. urodziny.

Jeśli to nie zadziała, zalecamy wypróbowanie wszystkich kombinacji od 0-0-0 do 9-9-9, aby znaleźć aktualną kombinację.

Chociaż istnieją również inne techniki opisane w Internecie, zazwyczaj wymagają one określonego typu zamka i profesjonalnych umiejętności, dlatego zalecamy powyższą metodę.

Jeśli nie są Państwo w stanie odzyskać kombinacji zamka w ten sposób, zamek jest prawdopodobnie uszkodzony i wymaga wymiany. W takim przypadku prosimy wyszukać zamienny zamek przy użyciu numeru modelu i postępować zgodnie z naszym przewodnikiem tutaj, aby dowiedzieć się, jak otworzyć przedmiot w celu wymiany zamka (w niektórych przypadkach może być również wymagana wymiana suwaków).

Naprawa uchwytów teleskopowych do walizek

Ponieważ Uchwyt Teleskopowy jest używany do ciągnięcia walizki, często jest narażony na działanie silnych sił, które mogą uszkodzić Uchwyt Teleskopowy / uchwyt do ciągnięcia.

Zazwyczaj Uchwyt Teleskopowy w tym rzeczywisty uchwyt do ciągnięcia i rurki stanowią jedną część zamienną, która umożliwia naprawę następujących rodzajów uszkodzeń:

  • Wgniecenia w Uchwyt Teleskopowy rurki
  • Oderwane uchwyty teleskopowe
  • Problemy z rozkładaniem lub składaniem teleskopu Uchwyt Teleskopowy w tym składanie uchwytów teleskopowych natychmiast po ich rozłożeniu.
Proszę znaleźć numer modelu walizki

Często zadawane pytania dotyczące Uchwyt Teleskopowy Naprawy

W przypadku większości marek Uchwyt Teleskopowy jako część zamienna składa się z rurek oraz samego uchwytu. Niestety nie ma możliwości zakupu tylko części zamiennej.

Zakupy na Suitcase.Repair nie muszą się Państwo martwić o długość zamówienia. Uchwyt Teleskopowy. W oparciu o numer modelu walizki nasze wyszukiwanie zwróci tylko części zamienne, które dokładnie pasują do Państwa walizki - jeśli nasze wyszukiwanie (podczas wyszukiwania prawidłowego numeru modelu i jeśli nie jest wyświetlane ostrzeżenie "Wymagane porównanie") zwróci nieprawidłową część zamienną, można ją oczywiście zwrócić bezpłatnie.

Naprawa uchwytów do przenoszenia walizki

Uchwyt do przenoszenia walizki jest przeznaczony do podnoszenia całego ciężaru Państwa walizki. Jeśli ulegnie uszkodzeniu, można go stosunkowo łatwo wymienić. Obecnie możemy zaoferować Państwu naprawę uchwytów tylko w przypadku walizek z twardą skorupą.

Proszę znaleźć numer modelu i sprawdzić, czy dostępne są zamienne uchwyty do Państwa modelu walizki.

Ważne: Ponieważ uchwyty do przenoszenia ulegają uszkodzeniom dość rzadko, nie wszystkie marki oferują uchwyty do przenoszenia jako część zamienną.

Gdzie znajdę numer modelu mojej walizki?

Naprawa zamka błyskawicznego i suwaków walizki

Uszkodzenia zamka błyskawicznego walizki są szczególnie nieprzyjemne, ponieważ nie można prawidłowo zamknąć walizki.

Niestety naprawy zamków błyskawicznych są bardzo skomplikowane i często kosztowne, dlatego wielu z nich nie można wykonać samodzielnie.

W przypadkach, gdy Suwak uległ uszkodzeniu, ale łańcuch zamka i suwak zamka są nadal nienaruszone, oferujemy zamienne ściągacze zamka.

Proszę zwrócić uwagę: W przypadku walizek ze zintegrowanymi zamkami należy wybrać ściągacze do suwaków kompatybilne z Państwa zamkiem, ponieważ w przeciwnym razie nie zmieszczą się one do środka.

Proszę odszukać numer modelu i znaleźć pasujące ściągacze do zamków błyskawicznych

Często zadawane pytania dotyczące zamków błyskawicznych & Suwak Naprawy

Jeśli suwak zamka błyskawicznego odskoczył od łańcucha zamka błyskawicznego, uszkodzenie to można zazwyczaj naprawić. W tym przypadku należy pamiętać, że łańcuch zamka musi być nienaruszony, a wszystkie zęby muszą być nienaruszone, ponieważ w przeciwnym razie problem może się powtórzyć.

Ponieważ naprawa ta wymaga doświadczenia z zamkami błyskawicznymi, zalecamy wizytę w wyspecjalizowanym warsztacie naprawczym. Nasz zespół wsparcia z przyjemnością pomoże Państwu znaleźć warsztat naprawczy w pobliżu.

Uszkodzenia łańcuszka zamka błyskawicznego nie są niestety możliwe do naprawienia. Gdy ząbki łańcuszka zamka są uszkodzone, brakuje ich lub nie znajdują się już na swoim miejscu, naprawa nie jest już niestety możliwa.

W przypadku większości walizek wymiana zamka błyskawicznego jest nieopłacalna, ponieważ koszt naprawy przekracza wartość przedmiotu. W przypadku bardzo drogich walizek (> 600 €) mogą Państwo rozważyć skontaktowanie się z wyspecjalizowanym warsztatem naprawczym w celu wyceny takiej wymiany.

Uszkodzenia szwu zamka błyskawicznego zawsze stwarzają ryzyko jego poszerzenia i poluzowania się łańcuszka zamka.

W przypadku bardzo małych uszkodzeń szwu lub tkaniny zalecamy unikanie ciągnięcia za sznurki. Mogą Państwo spróbować zabezpieczyć luźne końce, wciskając je z powrotem w materiał za pomocą igły.

Większe uszkodzenia szwu lub materiału są niestety nienaprawialne i wymagałyby całkowitej wymiany całego zamka błyskawicznego, co nie jest ekonomicznie opłacalne w przypadku większości walizek.

W przypadku, gdy zaczep suwaka zamka błyskawicznego, tzw. korona, odłamał się, należy zdemontować cały suwak i założyć nowy.

Taką naprawę może wykonać tylko profesjonalny warsztat naprawczy i tylko wtedy, gdy dostępny jest identyczny suwak. Niestety, obecnie nie oferujemy jeszcze suwaków do wymiany na Suitcase.Repair.

Jeśli zamek błyskawiczny nie otwiera się ani nie zamyka płynnie, w wielu przypadkach oznacza to uszkodzenie łańcucha zamka błyskawicznego, którego zwykle nie można już naprawić. W takich przypadkach w wielu przypadkach poczują Państwo, że zamek błyskawiczny utknął w bardzo konkretnym miejscu.

Jeśli jeden ząbek łańcucha zamka nie jest prawidłowo ustawiony, można spróbować ostrożnie wygiąć go z powrotem na miejsce. Ostrzeżenie: Nadmierna siła może doprowadzić do dodatkowych uszkodzeń zamka błyskawicznego.

W przypadku, gdy łańcuch zamka błyskawicznego jest nienaruszony, mogą Państwo spróbować wygładzić zamek błyskawiczny, pocierając ołówkiem łańcuch zamka błyskawicznego, który może działać jak smar. Ostrzeżenie: Proszę nie używać smarów na bazie oleju lub silikonu do zamka błyskawicznego walizki, ponieważ mogą one dostać się do wnętrza walizki i pozostawić plamy na walizce lub ubraniach.

Inne części walizki

Niektóre walizki posiadają dodatkowe elementy oprócz standardowych komponentów, takich jak Kółkazamki, uchwyty teleskopowe lub suwaki.

Dostępność innych części, takich jak ochraniacze narożników, nakładki na uchwyty, zderzaki z tyłu i inne części, w tym elementy wewnętrzne (takie jak panele dzielące), zależy od marki. Niektóre marki udostępniają takie specjalistyczne części jako części zamienne, podczas gdy dla innych nie są one dostępne.

Proszę wyszukać numer modelu walizki na stronie Suitcase.Repair aby dowiedzieć się, jakie części są dostępne dla Państwa walizki.

Gdzie mogę znaleźć numer modelu?

USZKODZENIA, KTÓRYCH NIE MOŻNA NAPRAWIĆ

Chociaż staramy się, aby jak najwięcej uszkodzeń można było naprawić, niektóre uszkodzenia niestety nie nadają się już do naprawy i wymagają zakupu nowej walizki.

Uszkodzenia, których nie można naprawić obejmują:

  • Uszkodzenia materiału walizek lub uszkodzenia szwów
  • Pęknięcia w powłoce walizki
  • Uszkodzenia łańcucha zamka błyskawicznego
  • Uszkodzenia uchwytu do przenoszenia walizek typu soft shell
  • Poważne wgniecenia w powłoce

Wiele stron internetowych reklamuje, że popularne materiały, z których wykonane są walizki, takie jak ABS lub poliwęglan, mogą być klejone przy użyciu superglue lub klejów dwuskładnikowych.

Chociaż te rodzaje klejów mogą być używane do zamykania pęknięć w powłoce, materiał w tych obszarach będzie miał zmniejszoną wytrzymałość i elastyczność (np. w przypadku poliwęglanu) w porównaniu z innymi częściami powłoki. W rezultacie walizka może pęknąć ponownie w tym samym obszarze, powodując większe uszkodzenie w porównaniu z pierwszym uszkodzeniem.

W przypadku walizek wykonanych z materiałów takich jak poliwęglan lub ABS wgniecenia można w wielu przypadkach usunąć po prostu wciskając skorupę walizki z powrotem do jej oryginalnej powłoki.

W przypadku mniej poważnych wgnieceń, a zwłaszcza w przypadku walizek z poliwęglanu, istnieje duża szansa, że wgniecenie nie pojawi się ponownie w tym samym miejscu. W przypadku poważniejszych wgnieceń, np. jeśli Kółko zostało wciśnięte do środka, istnieje zwiększona szansa, że uszkodzenie pojawi się ponownie.

W przypadku walizek wykonanych z ABS istnieje prawdopodobieństwo, że ten sam obszar zostanie wgnieciony podczas następnej podróży, ponieważ powłoka nie jest w stanie dobrze dostosować się do takich zmian.

Wskazówka: Jeśli trudno jest wcisnąć skorupę do istniejącej pozycji, można zastosować niewielką ilość ciepła, np. za pomocą suszarki do włosów, aby to ułatwić. Proszę uważać, aby nie podgrzać materiału zbyt mocno, ponieważ powłoka może zostać uszkodzona lub stracić swój kształt.

W przypadku walizek wykonanych z aluminium zazwyczaj możliwe jest usunięcie wgnieceń, a nawet naprawa pęknięć w powłoce. Prosimy jednak pamiętać, że takie naprawy są dość kosztowne i mogą być wykonywane wyłącznie przez wyspecjalizowane warsztaty naprawcze. Nasz zespół wsparcia chętnie pomoże Państwu znaleźć warsztat naprawczy w pobliżu.

Odpowiedź na to pytanie zależy przede wszystkim od tego, w jaki sposób doszło do uszkodzenia.

Gwarancja większości marek nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie, np. linie lotnicze, firmy żeglugowe itp. W takich przypadkach odpowiedzialność za szkody ponosi jednak przewoźnik towarów. Muszą Państwo zgłosić takie uszkodzenia bezpośrednio w terminalu przy odbiorze bagażu przed wyjazdem. Niektóre linie lotnicze umożliwiają jednak zgłoszenie szkody w terminie do 7 dni.

Podobnie, uszkodzenia, które są wynikiem zwykłego zużycia, niewłaściwej obsługi lub przyczyn osobistych, zazwyczaj nie są objęte polityką gwarancyjną marek bagażowych. Może to obejmować:

  • Zużycie Kółka np. dlatego, że walizka była normalnie używana lub nawet jeśli Kółka są zużyte po krótkim czasie, ale przedmiot jest używany codziennie.
  • Wymiana zamków z powodu zapomnianych kombinacji.
  • Urwane uchwyty teleskopowe. Ponieważ ten typ uszkodzeń jest najczęściej spowodowany przez podnoszenie walizki na Uchwyt Teleskopowy zamiast korzystania z uchwytu do przenoszenia, jest to uważane za niewłaściwą obsługę.

Polityka gwarancyjna większości marek bagażowych obejmuje uszkodzenia, które są wynikiem błędów materiałowych lub produkcyjnych. Może to obejmować uszkodzone szwy, problemy z tkaniną, uszkodzone zamki błyskawiczne, problemy materiałowe na uchwytach (np. poluzowanie się plastiku) i wiele innych rodzajów uszkodzeń.

Jeśli uważają Państwo, że uszkodzenie jest wynikiem błędu materiałowego lub produkcyjnego, mogą być Państwo uprawnieni do bezpłatnego otrzymania wymaganych części zamiennych. W przypadku niektórych marek nasz zespół pomocy technicznej może pomóc Państwu bezpośrednio w przypadku roszczeń gwarancyjnych (dowód gwarancji wymagany). Listę marek, dla których możemy dostarczyć Państwu części zamienne w ramach gwarancji, znajdą Państwo na stronie na tej stronie.

W przypadku uszkodzeń, które są wymienione jako nienaprawialne lub dla marek, dla których nie oferujemy napraw gwarancyjnych, będą Państwo musieli skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, u którego zakupili Państwo produkt. W przypadku niektórych marek mogą Państwo skontaktować się bezpośrednio z marką zamiast ze sprzedawcą, przedstawiając ważny dowód gwarancji. Zalecamy skontaktowanie się z marką, aby dowiedzieć się więcej.