Aby znaleźć pasujące części zamienne do Państwa Case-Starnależy w pierwszej kolejności określić, jaki numer produktu posiada Państwa walizka Case-Starposiada Państwa walizka. W tym celu należy znaleźć 13-cyfrowy numer w Państwa walizce.

Bez 13-cyfrowego numeru modelu nie jest możliwa prawidłowa identyfikacja Państwa walizki. Nawet jeśli wiele części zamiennych może wyglądać podobnie do części zamiennych obecnie zainstalowanych w Państwa walizce, różne części zamienne mogą być inne. Kółko wysokość lub inna wysokość Uchwyt Teleskopowy może oznaczać, że nowe części zamienne nie będą pasować do Państwa walizki.

Proszę postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zidentyfikować posiadany model.

Gdzie znajduje się etykieta z numerem modelu walizki z twardą skorupą?

W przypadku walizek z twardą skorupą tej marki etykieta z numerem modelu może znajdować się w różnych miejscach w zależności od daty produkcji. Możliwe lokalizacje obejmują:

  1. Wewnątrz wewnętrznej kieszeni bocznej
  2. Pośrodku jednej strony walizki w pobliżu zamka konserwacyjnego
  3. Obok kieszeni bocznej

Jakiego numeru należy szukać?

Etykieta, której Państwo szukają, zawiera 13-cyfrowy numer produktu. W przypadku nowszych produktów numer ten zaczyna się od cyfr 4715670... (w przypadku starszych modeli numer ten może zaczynać się od innych cyfr).

Ważne: Układ i informacje na etykiecie mogą nieznacznie różnić się od próbki na przykładowym zdjęciu w zależności od daty produkcji. Każda walizka ma tylko jedną etykietę z takim kodem.

Co będzie dalej?

Proszę skorzystać z paska wyszukiwania na górze strony, aby wybrać markę walizki i wpisać numer modelu walizki.

Wyniki wyszukiwania pokażą wszystkie części zamienne aktualnie dostępne dla Państwa modelu.

Ważne: Jeśli nie ma wyników dla Państwa numeru modelu, oznacza to, że obecnie nie są już dostępne żadne części zamienne dla Państwa modelu.

Nie mogą Państwo znaleźć etykiety z numerem produktu w walizce?

W rzadkich przypadkach w Państwa walizce może nie znajdować się etykieta z numerem produktu. Zazwyczaj dotyczy to dwóch różnych rodzajów produktów:

  • Produkty, które są starsze niż 15 lat: W tym przypadku numer produktu nie jest dostępny wewnątrz walizki. Niestety dla tych produktów nie są już dostępne części zamienne.

  • Produkty, które są mają mniej niż 15 lat: W tym przypadku produkt został prawdopodobnie sprzedany w niektórych regionach Azji lub Bliskiego Wschodu. Proszę uprzejmie prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta aby dowiedzieć się, które części zamienne pasują do Państwa walizki.