Rozumiemy, że ponowne przygotowanie walizki do użytku jest dla Państwa bardzo ważne. Z tego powodu oferujemy szeroką gamę opcji wysyłki i dostawy w zależności od rodzaju, rozmiaru i wagi każdej części zamiennej.

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na wiele często zadawanych pytań dotyczących naszych opcji dostawy.

Usługi wysyłkowe i obszary dostawy

Stale poszerzamy listę krajów/regionów, do których dostarczamy części zamienne. Obecnie dostarczamy do następujących krajów / regionów:

  • Unia Europejska
  • Australia
  • Bośnia i Hercegowina
  • Kanada
  • Hongkong
  • Indie
  • Wyspa
  • Izrael
  • Liechtenstein
  • Macedonia Północna
  • Monako
  • Nowa Zelandia
  • Norwegia
  • Filipiny
  • Serbia
  • Szwajcaria
  • Turcja
  • Wielka Brytania
  • Stany Zjednoczone
  • Wietnam

Czas dostawy zależy od daty złożenia zamówienia i regionu dostawy.

Zazwyczaj Państwa zamówienie zostanie przetworzone następnego dnia roboczego i przekazane kurierowi tego samego dnia roboczego.

Na terenie Niemiec przesyłki są dostarczane w ciągu 1-3 dni roboczych (w zależności od wybranej usługi).

Paczki na terenie UE są dostarczane w ciągu 2-5 lub 2-6 dni roboczych w zależności od regionu dostawy. Czas dostawy dla Państwa kraju i dostępnych usług wysyłkowych zostanie podany podczas realizacji zamówienia.

W przypadku paczek do Bośni i Hercegowiny, Liechtensteinu, Monako, Serbii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii dostawy można spodziewać się w ciągu 2-6 dni roboczych od przekazania ich kurierowi.

W przypadku paczek międzynarodowych z krajem docelowym, który nie został wymieniony powyżej, czas dostawy wynosi od 10 do 14 dni roboczych.

Większość naszych paczek jest wysyłana za pośrednictwem Deutsche Post / DHL lub DPD (na terenie Europy).

W zależności od regionu dostawy możliwe jest, że przewoźnik ostatniej mili różni się od pierwotnego przewoźnika.

Przesyłki wysyłane za pośrednictwem usługi DHL Warenpost (małe paczki) są transportowane za pośrednictwem sieci pocztowej i mogą być dostarczane przez lokalną pocztę.

W zależności od rozmiaru części zamiennych, które chcą Państwo zamówić, podczas składania zamówienia może być dostępna jedna lub kilka opcji kurierskich. Ze względu na koszty dostaw międzynarodowych możemy obecnie zaoferować tylko dostawy standardowe.

W przypadku małych i lekkich produktów możemy zaoferować Państwu usługę dostawy DHL Warenpost podczas składania zamówienia. Ta usługa dostawy jest dostępna tylko dla wybranej liczby części i jest transportowana za pomocą sieci przesyłek pocztowych do regionu docelowego.

Obecnie nie oferujemy wysyłki do paczkomatów, ponieważ nie są one obsługiwane przez każdego kuriera i dla każdej opcji dostawy. Zamówienia złożone przy użyciu paczkomatu jako adresu dostawy zostaną automatycznie anulowane.

Po przekazaniu zamówienia kurierowi będą Państwo mogli sprawdzić na stronie internetowej kuriera, czy możliwe jest skierowanie przesyłki do paczkomatu lub paczkomatu.

Proszę zwrócić uwagę: W przypadku paczek wysyłanych za pośrednictwem usługi DHL Warenpost dostawa do paczkomatu lub paczkomatu nie jest obsługiwana.

Obecnie niestety nie jesteśmy w stanie zaoferować ekspresowej wysyłki naszych produktów, ponieważ koszt wysyłki w wielu przypadkach stanowiłby wielokrotność wartości produktu.

Koszt dostawy i opłaty

Cena wysyłki jest obliczana dynamicznie w kasie i zależy od regionu dostawy oraz wagi i rozmiaru zamówionych części zamiennych.

Ogólnie rzecz biorąc, uchwyty teleskopowe są najdroższe w transporcie ze względu na ich duży rozmiar. W takich przypadkach koszt dostawy na terenie Europy jest znacznie niższy w porównaniu z wysyłką międzynarodową.

W przypadku mniejszych części, takich jak Kółkazamki lub suwaki, koszt wysyłki jest porównywalnie niższy i mogą Państwo otrzymać wiele opcji wysyłki w zależności od regionu dostawy.

To, czy muszą Państwo ponieść koszty wysyłki w przypadku walizki objętej gwarancją, zależy od polityki gwarancyjnej marki, z której pochodzi Państwa walizka.

W przypadku suitcase.repair jest upoważniony do dostarczania części zamiennych na podstawie gwarancji dla marki, postępujemy zgodnie z polityką gwarancyjną marki w zakresie obsługi Państwa walizki.

W wielu przypadkach marki pokrywają koszty wysyłki krajowej (do kraju, do którego produkt został pierwotnie dostarczony) lub mają określony próg, do którego opłaty za wysyłkę są pokrywane niezależnie od regionu dostawy. Nasz zespół serwisowy przekaże Państwu więcej informacji na temat opłaty za wysyłkę po zatwierdzeniu sprawy gwarancyjnej.

Ceny na naszej stronie internetowej nie obejmują ceł importowych, importowego podatku VAT lub innych opłat, które mogą być należne w kraju dostawy. Kurier naliczy należny podatek VAT i cła importowe przy dostawie lub poinformuje Państwa przed dostawą o konieczności uiszczenia wszelkich zaległych opłat.

W wielu krajach istnieje próg, poniżej którego opłaty importowe nie są pobierane. Prosimy sprawdzić lokalne przepisy importowe, aby dowiedzieć się więcej.

Wyjątek: W przypadku dostaw do Wielkiej Brytanii nie ponoszą Państwo odpowiedzialności za uiszczenie ceł przywozowych lub podatku VAT, jeśli wartość zamówienia (wraz z wysyłką) jest niższa niż 135 GBP. W przypadku zamówień o wartości powyżej GBP kurier skontaktuje się z Państwem w celu uiszczenia podatku VAT i ceł importowych (jeśli dotyczy).

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować Państwu szeroki wybór opcji wysyłki i zaoferować najlepsze możliwe stawki dla danego rozmiaru i wagi paczki.

Niestety, nie jesteśmy w stanie zaoferować tańszych stawek niż te wyświetlane przy kasie.

Pytania ogólne

Wszystkie nasze produkty są wysyłane z Niemiec.

Niestety, obecnie nie zezwalamy na odbiór zamówień bezpośrednio z naszego magazynu.

Informacja "ograniczone śledzenie" jest wyświetlana dla usługi dostawy DHL Warenpost. W przypadku tej usługi dostawy paczka nie jest transportowana za pomocą sieci przesyłek kurierskich, ale za pomocą zwykłej sieci pocztowej.

W przypadku tej opcji wysyłki nie jest niczym niezwykłym, że pojawia się tylko kilka zdarzeń śledzenia, np. skanowanie początkowe w centrum pocztowym, skanowanie dostawy. W niektórych przypadkach możliwe jest również, że brakuje pierwszego skanu - w takich przypadkach uprzejmie prosimy o odrobinę cierpliwości, ponieważ w większości przypadków Państwa paczka jest już dalej transportowana.

Więcej informacji na temat postępowania w takim przypadku znajdą Państwo na stronie tutaj stronie.

Proszę wysłać wiadomość

Jeśli wolą Państwo napisać do nas e-mail, prosimy wysłać go na adres contact@suitcase.repair