Oferowanie klientom wyjątkowej obsługi posprzedażowej ma zasadnicze znaczenie dla zwiększenia Państwa zysków. wizerunku Państwa marki i lojalność wobec marki. Dzisiejsi klienci oczekują zakupu części zamiennych do swoich produktów online, szybko i wygodnie z agentami serwisowymi dostępnymi w celu wyjaśnienia otwartych pytań. Niestety, dla wielu marek oferowanie usług, których klienci nauczyli się oczekiwać, stwarza duży problem. obciążenie finansowe. Tymczasem oferowanie części zamiennych we własnej witrynie może odwrócić uwagę klientów od Państwa głównych produktów i zniekształcić analitykę wykorzystywane do oceny Państwa działań marketingowych i SEO.

 

Suitcase.Repair może Państwu pomóc zaoferować wyjątkową obsługę klienta poprzez oferowanie części zamiennych online lub obsługując Państwa sprawy gwarancyjne przy jednoczesnym obniżeniu kosztów, co pozwoli Państwu skupić się na swojej podstawowej działalności. Poniżej znajdą Państwo więcej informacji na temat korzyści płynących ze współpracy z Suitcase.Repair.

Wyróżnij się na tle konkurencji

Doskonała obsługa klienta nigdy nie była tak ważna jak dziś. Klienci zaczęli oczekiwać odpowiedzi w ciągu minut lub godzin zamiast dni.

W tym samym czasie z zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszy dla konsumentów dostępność i jasne ceny części zamiennych stały się ważnym czynnikiem w procesie zakupu.

Umieszczając swoje części zamienne na suitcase.repair klienci mogą łatwo zidentyfikować, że Państwa marka oferuje wysokiej jakości usługi, których oczekują, a tym samym wyróżnić się na tle konkurencji.

Jakość usług, na której mogą Państwo polegać

Oferując części zamienne do wielu marek, jesteśmy w stanie zapewnić klientom wydłużony czas obsługi za pośrednictwem poczty elektronicznej i czatu na żywo. Jednocześnie nasz zespół serwisowy staje się bezproblemowym rozszerzeniem Państwa istniejącego zespołu przekazując sprawy do Państwa, jeśli nie można ich rozwiązać z naszej strony.

Serwis gwarancyjny: W przypadku marek, które chcą jeszcze bardziej ograniczyć wydatki na serwis, możemy również zapewnić Państwu serwis gwarancyjny. W tym przypadku nasz zespół serwisowy dokona oceny zgłoszeń gwarancyjnych na podstawie Państwa polityką gwarancyjną i rozwiąże je poprzez naprawę lub wymianę zgodnie z Państwa ustalonymi procesami.

Doskonała obsługa nie powinna obciążać budżetu

Dla konsumentów kupujących części zamienne poza gwarancją ceny powinny być atrakcyjne, aby utrzymać ich lojalność wobec Państwa marki. Właśnie dlatego nasze części zamienne są konkurencyjne cenowo w oparciu o cenę części dostarczonych nam przez Państwa. Jako marka otrzymują Państwo zwrot kosztów sprzedanych części zamiennych.

W przypadku napraw gwarancyjnych nasz cennik pozwala Państwu na radykalnie obniżyć Państwa koszty naprawy (w niektórych przypadkach > 50% na przypadek) i związane z tym koszty obsługi klienta przy jednoczesnym zapewnieniu klientom najwyższej jakości obsługi.

Korzyści z niezrównanej dokładności

Oferując swoje części na suitcase.repair minęły czasy wysyłania części zamiennych, które nie pasują do walizki klienta. Przy suitcase.repair klienci mogą robić zakupy bez obaw że części będą pasować do ich produktów.

Dodatkowo, klienci zyskują możliwość zakupu części zamiennych do walizek wielu marek na jednej stronie internetowej i mogą odwiedzić jeden z warsztatów naprawczych, z którymi współpracujemy, aby wykonać naprawę, jeśli nie czują się pewnie w samodzielnym wykonaniu naprawy.

Promowanie Państwa marki

W suitcase.repair oferujemy Państwu szeroką gamę opcji marketingowych od ulepszonego wyświetlania Państwa marki na naszej stronie po wyróżnione oferty lub kampanię newsletterową.

Oferujemy Państwu następujące opcje marketingowe wyłącznie do marek oferujących swoje części zamienne na suitcase.repair umożliwiając Państwu pozyskanie nowych klientów w ważnym punkcie kontaktu w cyklu życia klienta.

Uproszczenie łańcucha dostaw

W suitcase.repair skupiamy się wyłącznie na częściach zamiennych, co pozwala nam uprościć Państwa łańcuch dostaw.

Dzięki naszej bliskiej współpracy z fabrykami bagażu i producentami komponentów części zamienne mogą być odbierać bezpośrednio od Państwa dostawców (np. w Chinach), aby zapewnić, że Państwa logistyka może skupić się na Państwa produktach bez martwienia się o logistykę części zamiennych.

Oczywiście możemy również odbierać części zamienne z Państwa krajowego magazynu.

Obsługa klientów w dowolnym miejscu

Bagaż i części zamienne do bagażu nie mogą się bardziej różnić, jeśli chodzi o wielkość i wagę wysyłki, a tym samym ceny wysyłki.

Skupiając się na częściach zamiennych, Państwo i Państwa klienci zyskują na atrakcyjne stawki wysyłki do miejsc docelowych na całym świecie.

Jednocześnie nie muszą Państwo magazynować pasujących materiałów opakowaniowych dla różnych rodzajów części zamiennych, ale mogą Państwo skupić się na swojej podstawowej działalności.

Koncentracja na częściach o wysokim popycie

Po wystawieniu listy części zamiennych na suitcase.repair mogą Państwo skorzystać z dokładnych prognozy popytu dla różnych modeli i części zamiennych, co pozwoli Państwu skupić się na częściach zamiennych o wysokim popycie.

W przypadku części o niskim popycie oferujemy dodatkowe usługi umożliwiające ich wysyłkę bezpośrednio od dostawców lub do wyświetlanie alternatywnych części pasujących do produktu klienta zmniejszenie wskaźnika nienaprawialnych elementów.

Mają Państwo również możliwość dostępu do szczegółowych danych analitycznych w celu dalszego ulepszania Państwa produktów.

Proszę zacząć oferować części zamienne już dziś

Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta poprzez współpracę z suitcase.repair nigdy nie było łatwiejsze. Prosimy umówić się z nami na rozmowę poniżej, aby omówić Państwa indywidualne potrzeby i plan wdrożenia.

Najlepsze ze wszystkiego: Nasz plan podstawowy jest całkowicie BEZPŁATNY i umożliwia Państwu wystawianie części zamiennych na suitcase.repair i korzystać z naszej obsługi klienta.

Czy wzbudziliśmy Państwa zainteresowanie?