Na tej stronie znajdą Państwo wszystko, co należy wiedzieć o Suitcase.Repair gwarancji dopasowania, która pomaga zapewnić, że zawsze otrzymają Państwo pasujące części. Ponadto dowiedzą się Państwo, jak zażądać zwrotu i jak zostanie on przetworzony. W przypadku braku odpowiedzi na pytanie, prosimy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, korzystając z danych kontaktowych na dole strony.

Proszę zwrócić uwagę na Suitcase.Repair Gwarancja dopasowania

Znalezienie pasujących części zamiennych do walizki może być bardzo proste. Wystarczy wyszukać numer modelu walizki i pozwolić nam sprawdzić, które części pasują do Państwa walizki.

W ramach naszej Suitcase.Repair Gwarancji Dopasowania gwarantujemy, że części zamienne zwrócone przez nasze wyszukiwanie, podczas wyszukiwania numeru modelu walizki, będą w 100% pasować do Państwa walizki.

Proszę przeczytać poniżej, aby dowiedzieć się, jakie warunki należy spełnić, aby skorzystać z naszej gwarancji dopasowania.

Suitcase.Repair Gwarancja montażu

Walizka Suitcase.Repair Gwarancja dopasowania dotyczy wszystkich części zamiennych, które zostały zarekomendowane przez naszą wyszukiwarkę podczas wyszukiwania właściwego numeru modelu walizki.

Aby gwarancja miała zastosowanie, konieczne jest wyszukanie numeru modelu Państwa walizki. Mogą Państwo dowiedzieć się więcej, gdzie znaleźć numer modelu walizki tutaj.

Ważne: Zdecydowanie odradzamy wybieranie części zamiennych na podstawie porównania wizualnego, ponieważ może to być często mylące. Ponieważ części te nie są zalecane przez naszą firmę, nie będą one objęte naszą gwarancją montażu.

Ponadto obowiązują następujące wyłączenia i ograniczenia:

  • W przypadku części zamiennych, dla których w wynikach wyszukiwania wyświetlane jest ostrzeżenie "Wymagane porównanie", gwarancja dopasowania ma zastosowanie tylko wtedy, gdy porównanie zostało przeprowadzone przed zakupem. Gwarancja dopasowania nie ma zastosowania w przypadkach, gdy zamówiono oba elementy, które należy porównać przed zakupem. Jeśli nie są Państwo pewni, który z produktów jest Państwu potrzebny, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przed dokonaniem zakupu.
  • Proszę zwrócić uwagę na Suitcase.Repair nie ma zastosowania do alternatywnych produktów sugerowanych na stronie produktu, ale tylko do części zamiennych wyświetlanych w wynikach wyszukiwania podczas wyszukiwania numeru modelu walizki.

W takich przypadkach Państwa zakup jest objęty gwarancją tylko wtedy, gdy przed zakupem przeprowadzono wymagane porównanie wizualne.

Różnice między częściami mogą wydawać się niewielkie na zdjęciach, np. nieco inny kształt, niewielkie odchylenia w Kółko w projekcie, inne rozmieszczenie logo i inne drobne różnice. Jeśli mają Państwo problem z określeniem, którego elementu Państwo potrzebują, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przed dokonaniem zakupu.

W przypadku, gdy nie dokonano porównania przed zakupem, ale części zamienne zostały zamówione w celu porównania ich w domu, nasza gwarancja dopasowania nie ma zastosowania.

W przypadku wielu części zamiennych możemy być w stanie zaoferować Państwu alternatywne części zamienne, które prawdopodobnie również pasują do Państwa walizki, mimo że nie są oryginalnymi częściami zamiennymi używanymi w Państwa walizce. Mogą to być części zamienne o podobnym kształcie, identyczne części zamienne w innym kolorze lub podobne.

Chociaż ustaliliśmy, że części te z dużym prawdopodobieństwem pasują do Państwa walizki, niestety nie możemy objąć tych alternatywnych części zamiennych naszą gwarancją. Suitcase.Repair gwarancją dopasowania.

Powodem tego jest to, że w rzadkich przypadkach możliwe jest, że szczegóły, takie jak położenie śrub lub wymiary, mogą nie być w 100% identyczne, co prowadzi do mniej niż idealnego dopasowania.

W przypadku zakupów objętych naszą Suitcase.Repair Gwarancją Dopasowania zorganizujemy dla Państwa bezpłatny zwrot, jeśli części zamienne nie pasują do Państwa walizki.

W takich przypadkach uprzejmie prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta (patrz dane kontaktowe poniżej) wraz ze zdjęciami przedstawiającymi numer modelu walizki i problem z częściami zamiennymi.

Następnie nasz zespół serwisowy sprawdzi, czy możemy zorganizować inne części, które będą pasować do Państwa walizki.

Zwroty

Na Suitcase.Repair dążymy do zapewnienia idealnie dopasowanych części zamiennych dla jak największej liczby klientów.

Bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Państwa oczekiwań lub jeśli części nie pasują.

Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, podając powód, dla którego chcą Państwo zwrócić swoje zamówienie i określając, które produkty chcą Państwo zwrócić, a nasz zespół serwisowy z przyjemnością Państwu pomoże.

Prosimy pamiętać, że możemy przyjmować zwroty tylko w przypadku:

  • nieużywanych części zamiennych, które są w oryginalnym stanie
  • zestawów części zamiennych, jeśli zwracany jest cały zestaw. Zwrot części zestawu nie jest dozwolony.

W przypadku zwrotów klient jest odpowiedzialny za zwrot towaru.

W przypadku przedmiotów zwracanych w ramach Suitcase.Repair gwarancji dopasowania prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, podając numer modelu walizki i zdjęcia pokazujące, dlaczego części nie pasują. Następnie nasz zespół obsługi klienta dostarczy Państwu bezpłatną etykietę zwrotną.

Wszystkie zwroty prosimy kierować na adres:

Subke GmbH

c/o Suitcase.Repair

Pulverweg 6

21337 Lüneburg

Nasz zespół serwisowy jest również w stanie pomóc Państwu w zorganizowaniu opłaconej z góry etykiety zwrotnej dla Państwa zamówienia. Koszt etykiety zwrotnej zostanie w takich przypadkach odliczony od kwoty zwrotu.

Zwrot pieniędzy zostanie automatycznie zainicjowany po tym, jak zwrot dotrze do naszego magazynu i zostanie przetworzony. Przetworzenie Państwa zwrotu może potrwać od 1 do 4 dni roboczych.

Kwota zwrotu jest obliczana na podstawie ceny produktu powiększonej o koszty wysyłki. Zwrot kosztów wysyłki jest ograniczony do najtańszej dostępnej stawki wysyłki oferowanej w momencie zakupu. Jeśli poprosili Państwo nasz zespół serwisowy o wystawienie etykiety zwrotnej, koszt etykiety zwrotnej zostanie odliczony od kwoty zwrotu.

W przypadku zwrotów są Państwo odpowiedzialni za zorganizowanie i opłacenie wysyłki zwrotnej (chyba że części są objęte naszą gwarancją montażu). Ogólnie rzecz biorąc, mogą Państwo skorzystać z dowolnej wybranej przez siebie usługi wysyłkowej, zalecamy jednak wybranie ubezpieczonej usługi ze śledzeniem, aby zapobiec zagubieniu paczki.

Alternatywnie, nasz zespół obsługi klienta może Państwu pomóc i wystawić opłaconą z góry etykietę zwrotną od DPD lub DHL (w zależności od regionu). Koszt wysyłki zwrotnej zostanie w takich przypadkach odliczony od kwoty zwrotu.

Proszę wysłać wiadomość

Jeśli wolą Państwo napisać do nas e-mail, prosimy wysłać go na adres contact@suitcase.repair